Warning: Undefined variable $isHome in /data/a/5/a5d3db94-dd5c-45cb-8b8d-9eb4231f689b/gabby.sk/web/wp-content/themes/gabby/functions.php on line 45
Pomôž svojmu dieťaťu uplatniť sa a nauč ho programovať Roblox hry - Gabby - Jazyková škola Žilina

Gabby – Jazyková škola Žilina

Pomôž svojmu dieťaťu uplatniť sa a nauč ho programovať Roblox hry

Herný priemysel do roku 2030 dosiahne takmer celosvetové tržby na úrovni 584 miliárd USD. Hry sú budúcnosť a už od malého detstva môžeš svojej ratolesti dať schopnosť po ktorej bude dopyt aj o 50 rokov. Nauč ich programovať hry v ROBLOX. Hravou formou, jednoducho v Žiline a tiež za skvelú cenu. Viac o kurze nájdeš na programovanie Roblox pre deti. Poďme sa ale teraz pozrieť na to o čo ide, globálne HDP čísla nájdete v spodnej časti článku.

Čo je Roblox

Roblox je online platforma a herný systém, ktorý umožňuje používateľom vytvárať a zdieľať vlastné hry a zážitky. Tu je podrobný prehľad toho, čo Roblox zahŕňa:

Hlavné Funkcie:

  1. Používateľsky Generovaný Obsah:
    • Používatelia môžu vytvárať vlastné hry a virtuálne svety pomocou Roblox Studio, čo je jednoducho použiteľný vývojový nástroj.
    • Používatelia môžu hrať hry, ktoré vytvorili ostatní, či už ide o jednoduché arkády alebo zložité simulácie.
  2. Sociálna Interakcia:
    • Platforma podporuje interakcie medzi používateľmi, ako je chatovanie, spolupráca na projektoch a účasť na virtuálnych udalostiach.
    • Používatelia si môžu vytvárať priateľov a pripojiť sa do rôznych skupín.
  3. Virtuálna Ekonomika:
    • Roblox má vlastnú virtuálnu menu nazvanú Robux, ktorú je možné použiť na nákup herných doplnkov, oblečenia pre avatary a ďalších virtuálnych predmetov.
    • Používatelia môžu tiež zarábať Robux predajom svojich hier alebo virtuálnych predmetov.
  4. Bezpečnosť a Moderovanie:
    • Roblox má zavedené prísne bezpečnostné protokoly, aby chránil mladých používateľov pred nevhodným obsahom.
    • Moderátori a automatizované systémy kontrolujú obsah a interakcie na platforme.
  5. Škálovateľnosť a Prístupnosť:
    • Platforma je prístupná na rôznych zariadeniach, vrátane počítačov, mobilných telefónov a herných konzol.
    • Roblox je dostupný globálne a má rozsiahlu používateľskú základňu z celého sveta.
  6. Vzdelávacie a Kreatívne Prvky:
    • Roblox podporuje kreativitu a učenie tým, že používateľom umožňuje získavať zručnosti v programovaní, dizajne a tvorbe obsahu.
    • Existujú tiež vzdelávacie programy a iniciatívy, ktoré využívajú Roblox ako nástroj na učenie a výučbu.

Popularita a Vplyv:

  • Roblox má cez 200 miliónov aktívnych používateľov mesačne a je jednou z najnavštevovanejších online platforiem.
  • Platforma sa stala populárnou medzi deťmi a mladistvými, ale priťahuje aj dospelých tvorcov a hráčov.

Ekonomický Dopad:

  • Roblox Corporation, firma za platformou, sa stala jednou z najhodnotnejších spoločností v hernom priemysle.
  • Platforma ponúka možnosti zárobku pre tvorcov, ktorí môžu svoje úspešné hry a produkty monetizovať.

Roblox je nielen zábavná platforma, ale aj nástroj pre kreatívne vyjadrenie a učenie, ktorý má významný vplyv na globálny herný a technologický priemysel.

Trochu viac o celosvetovej ekonomike herného priemyslu

Herný priemysel má významný ekonomický dopad na celosvetové HDP. V roku 2023 bola hodnota globálneho herného trhu odhadovaná na približne 220 miliárd USD, s prognózami, že do roku 2030 dosiahne takmer 584 miliárd USD (Grand View Research)​​. Táto suma predstavuje výrazný podiel na globálnom HDP, ktorý je v súčasnosti odhadovaný na viac než 100 biliónov USD​ (World Economic Forum)​.

Podľa údajov World Economic Forum a Grand View Research sa herný priemysel podieľa na celosvetovom HDP približne 0,22 %​. V porovnaní s inými odvetviami zábavného priemyslu, ako sú filmy alebo hudba, herný priemysel zaznamenáva vyššie tempo rastu, čo z neho robí jeden z najrýchlejšie rastúcich segmentov v oblasti zábavy a médií.

Rast herného priemyslu je podporovaný technologickým pokrokom, zvyšujúcim sa prístupom k internetu a rastúcou popularitou mobilných hier, čo vedie k zvyšovaniu počtu hráčov a rozširovaniu trhu​ (GamesIndustry.biz)​. Tento rast má potenciál ešte viac zvýšiť podiel herného priemyslu na globálnom hospodárstve v nadchádzajúcich rokoch.